Saturday 16 June 2012

Qiam di court



BREAKING DAWN

Breaking dawn.breaking don.breaking dong. Ikutlah nak sebut camane pun. Tapi Alhamdulillah, akhirnya menjadi jgak plan nk qiam kat court bola tampar.

Indahnya merasai kedinginan embun pagi bersama teman seperjuangan yang bersama-sama menyokong jalan menuju kebaikan. Alhamdulillah, ALLAH masih gerakkan hati-hati ini untuk terus berusaha membuat kebaikan kepada diri sendiri mahupun sahabat terdekat.

mungkin hati ini terasa sedih bila keadaan tidak lagi mengizinkan diri untuk terus mengasah bakat dalam permainan yang paling diminati sangat2. Bola tampar.

dulu time asasi, waktu petang selalu je main ngan kawan2. sekarang pun still main tapi hanya pada masa2 tertentu. waktu petang adalah waktu yang kritikal. mungkin disebabkan court hanya ada satu, jadi percampuran lelaki dan perempuan dalam permainan tidak dapat dielakkan.

Allah masih gerakkan hati ini untuk memilih mana yang lebih baik untuk diri ana dan sahabat2 yang faham tentang batas2 yang perlu dijaga. Rasenya waktu pagi adalah waktu sesuai untuk main bersama-sama muslimah je.

walaupun berat makin menaik, tapi xsemestinya dengan bermain bola tampar je kita dapat turunkan berat badan kan...=)

banyak lagi aktiviti sesuai. jogging. berenang. jalan-jalan pgi satok...=)

Bila kawan ajak nak qiam kat court bola tampar, rase teruja sgt2. Sebenarnya, macam-macam boleh buat kat court tu, bukan just main bola aje...

Alhamdulillah... teruskan perjuangan sahabatku! 

No comments:

Post a Comment